:: Solehan :: I VISUALIZE MY SUCCESS DAILY ::

.:: BORN TO BE A WINNER ::.

Friday, June 17, 2005

Me and myself...


Image hosted by Photobucket.com

Somewhere around Penang....

Inilah foto penuh family aku yg latest punyer, last captured pada tahun lepas. Time tu abang aku baru je konvo dia di USM. So,lepas dah dpt scroll tue, cam besa laa..mesti ada sessi fotografi kan..? Abang aku yg tengah2 tu..bapak aku yang berkot tu..dan mak aku mesti lah yang berbaju kurung tu kan?? takkan yg belakang lak..

Sebelah kiri gambar tu adik aku, monster dlm rumah aku. Aku panggil monster sbb dia cukup kuat melantak..hahaha..monster pun tak macam adik aku. On that day, yang tak bestnye, aku tak dpt masuk dlm dewan konvo tu sbb hanya mak dan abah aku je yg dpt masuk..uhuhu..nak taknak aku kena tgk live telecast dari luar..pakai tv kecik..ceh..

Nway, harap2 lepas ni turn aku plak yg dpt pakai jubah tue..t'ingin beb!! insya Allah..